Kjære medlem,

Nå er vi snart i mål med valgkampen. All innsats fra dere hjelper og teller: Alt fra å stille til valg, stå på stand, snakke med venner om SV til å være et betalende medlem som sikrer oss penger til valgkampen er viktig. Tusen takk!

SV ligger an til å gjøre et godt valg, men det er stemmene som avgjør. Nesten 1 av 3 av de som stemte SV sist valg har enda ikke bestemt for hva de skal stemme. Nå er det bare 78 timer til valglokalene stenger. Sist SV stilte til valg her i Akershus var vi 13 stemmer unna å få et mandat til. Det er små marginer som avgjør valg og i mange av kommunene våre vil et sterkt SV kunne sikre rødgrønne flertall. Hva vi gjør hver av de timene har noe å si. Gå gjerne sammen med venner til stemmelokalet, del på sosiale medier hvorfor du stemmer SV i år eller stå på stand utenfor den lokale matbutikken. Sammen drar vi i land valgseieren!

Her finner du en oversikt over valglokalene i Akershus.

Nå er det siste innspurt, og så samles vi på mandag til en velfortjent fest og valgvake på Rockefeller sammen med våre venner i SV sentralt og Oslo SV. Dørene åpner klokken 19:00, og det er plass til alle som vil være med. Det er gratis inngang, og 18-årsgrense. Kirsti Bergstø og jeg skal holde tale, og vi gleder oss til å feire sammen med dere.

Godt valg!

Hilsen